Karlsson74: okej men jag tänker jag lite högt också att du är en person som behöver ha chefen som sparkar dig i röven dygnet runt på jobbet också för du är nog inte självgående och har också ansvar på jobbet
{10718}: du undvek frågan exakt som jag förutspådde..för du vet inte, och du har ingen aning om vad en tränares uppgif och ansvarsområde är...tänker lite högt här..och du har nog en person som inte spelat på högre nivå än korpen . Typ...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer