Eugen Sandberg: Antingen hade han lite tur under kontraktsåret. Eller så hatar han hockey och älskar pengar. Framtiden säkrad, nu behöver han inte anstränga sig mer
SebastianH: Du tror alltså att EP40 kan glida runt i Vancouver på räkmackan med sina dollars o inte bidra utan att någe händer??? Vilken bubbla lever du i?? Han har inte fått dom pengarna i fickan innan kontraktet är slutfört!!!🤬
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer