Kattgubben: Fritt ur minnet nu, men jag vill minnas att någon ur gänget som tog fram Black Jack-versionen av den där låten hade någon kontaktväg till Eilert. Man ställde frågan och allt slängdes ihop på kort tid. Fullt möjligt att man skickade på honom några ’rödingar’ också, så att säga.
Stark seger! Tycker Leksand utmanade bra och visade varför dom gått starkt på slutet. Så jävla tryggt att ha Juel en sån här match. Tungan på vågen.
Annars var kvällens behållning tröjorna. Det var fan porr på bästa sändningstid. När jag blir svinrik ska jag köpa upp varenda reklamplats och göra vår tröja reklamfri.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer