{469}: Japp, menade att Bulan och Melin är totalt olika som person. Laget gillade uppenbarligen att spela under Bulan och var framgångsrika då. Att i det läget ta in Melin med i stort sätt samma trupp blir fel enligt mig.
Melin är så klart en duktig tränare, han har ju ett SM guld med världens bästa klubb 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Melin är så klart en duktig tränare, han har ju ett SM guld med världens bästa klubb 🙂