…så är det märkligt schemaupplägg vi har med 4 av 5 hemmamatcher på drygt en vecka. Skönt för spelarna men knappast publiken. Blir svårt för publiken att orka med det ekonomiskt.
Jämför med Giffarna som har väl 5 hemmamatcher på 3 månader typ (vilket är galet lite).
Vi får vara glada om det blir 4500 ikväll på plats.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...