orion: undra om inte Dj Jekyll blev mr Hyde plötsligt och loggade ur för kraften försvann... reta reta reta blev zeta zeta zeta ser fram mot nya påhopp från dr Jekyll ursäkta Dj Hemp förståss
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
för kraften försvann... reta reta reta blev zeta zeta zeta
ser fram mot nya påhopp från dr Jekyll ursäkta Dj Hemp förståss