Bragd-Birger: Örebro spelar alltid som ett mästarlag mot Timrå. Inte mot andra. De ser ut som en potentiell SM guldvinnare ofta mot oss. Undrar varför det är så...
Zäta75: Laget kanske inte har samma uppfattning som oss här inne om hur genomvidriga Örebro är. Tänk om vi medelst telepati kunde föra över lite Örebroförakt till mannarna, så kanske knuten skulle lösa sig en liten smula. Sätt Karlkvist i planket i första bytet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer