Tror 3:e bara kommer spelas av. Timrå har total soppatorsk. Tyvärr har det ju sett ut såhär hela säsongen. Nu längtar de till nästa uppehåll så de får vila igen.
Joslan00: lyckas man komma 6 eller bättre så blir det en veckas vila ...då har vi kanske chansen att vinna en eller två i slutspel... Kommer vi 7 8 9 eller 10a så blir det spel play in tämligen omgående utan längre vila.. då är det nog kört. Oavsett vilket lag vi möter. om trenden från säsongen håller i sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer