{469}: det värsta är att det sällan är JJs fel som gör att vi förlorar, det är laget framför honom som gör han en jävla massa otjänster och spelar som ett gäng rädda juniorer så fort han står i mål.
JJ ÄR en bra målvakt, han hade samma vinst% som Juel för bara några matcher sedan men laget framför honom kan ju för fab inte spela som dr jekyll och mr hyde beroende på om det är JJ eller Juel som står för dagen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JJ ÄR en bra målvakt, han hade samma vinst% som Juel för bara några matcher sedan men laget framför honom kan ju för fab inte spela som dr jekyll och mr hyde beroende på om det är JJ eller Juel som står för dagen