1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2830139

Sv: Apropå nånting...
Nacka TIKare: det var olika tider (se länk) plus att det alltid finns en sluttid. När hade du blivit nöjd? 3dagar till? En vecka? Två veckor? Även den hade tagit slut tillslut.

Det gnälls på sjukt orimliga saker. Varför höjde du inte bara mer då? Antagligen hade personen som låg före dig budat över eftersom du även gav upp på Kapanens.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: nej det var tre tröjor som hade en timma senare som sluttid. Du måste förstå att man inte kan buda på mer än en tröja i taget, för då kanske man sitter med flera i slutändan. Vad är det för orimligt med det? Leksand kör det upplägget och får in mycket mer stålar vilket är syftet med en budgivning.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...