mikenomad: synd att folk inte kan ha två saker i huvet samtidigt. Man måste kunna önska kvar Modo i SHL och samtidigt hata dom. Är väl extra svårt för dig om frugan är modoit så klart.
{10774}: Nja, jag skulle nog kunna önska att de väckte lite mer känslor hos mig men det gör de helt enkelt inte. Jag tycker betydligt mer illa om lag som Björklöven, Luleå, LHC och Örebro
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...