falconuggla: Det kan nog stämma de senaste säsongerna. Vet inte varför, men i år beror det på ett uselt försvar.
Men när vi tog guld -22 gick det åt andra hållet. Dominik Furch hade varit medelmåttig hela säsongen men spelade upp sig och blev en vägg i slutspelet. Fast efter guldet drog han ändå vidare...
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...