erathoo: Herrarna har man väl egentligen redan gett upp hoppet på. Sveriges bredd är det inget fel på, så att kunna slåss om en tredjeplats vore enligt mig en bragd. Poromaa åtta ser jag nu. Det är nog ungefär så bra man kan hoppas på.
Hoppet står ju till damerna. Skiatlon imorgon ska bli kul att följa. Sverige vs. Therese Johaug.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppet står ju till damerna. Skiatlon imorgon ska bli kul att följa. Sverige vs. Therese Johaug.