Kerstin_k: Håller helt med. Det skulle vara enormt betydelsefullt. Kommer skamset på mig med att tänka ”det är för bra, det är för bra” när vi spelar som i första men med en seger idag skulle den in-your-face på nåt konstigt sätt få en ny nivå av legitimitet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kommer skamset på mig med att tänka ”det är för bra, det är för bra” när vi spelar som i första men med en seger idag skulle den in-your-face på nåt konstigt sätt få en ny nivå av legitimitet.