Nu har vi chansen att visa att vi kan bryta tillbaka i 3e, kom igen.
Två reflektioner: - Nu släpps rätt mycket av domarna. Vi måste försöka spela lika fult som FBK och utnyttja det. FBK är bra på att utnyttja när man får spela lite över gränsen, kanske bäst i ligan på att anpassa nivå. (Skelet är också bra på utnyttja växlande domarnivåer.) - Känslan i många 3e perrar är att vi har lite sämre ork än de flesta lag vi möter. Det ör lite oroväckande inför slutspelet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Två reflektioner:
- Nu släpps rätt mycket av domarna. Vi måste försöka spela lika fult som FBK och utnyttja det. FBK är bra på att utnyttja när man får spela lite över gränsen, kanske bäst i ligan på att anpassa nivå. (Skelet är också bra på utnyttja växlande domarnivåer.)
- Känslan i många 3e perrar är att vi har lite sämre ork än de flesta lag vi möter. Det ör lite oroväckande inför slutspelet.