JonteD: Det här är ett diskussionsforum, det bästa är väl om man får diskutera vad fan man vill kanske? Jag vill att folk ska kunna skriva i affekt och visa känslor om Hållander gör en soloräd och sprätter dit den, detsamma om JJ släpper en billig puck. Snacka om att vilja ta död på ett forum om man inte ska få visa känslor åt vilket håll man vill.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
www.facebook.com