Läktarproffset: EP är bra att hålla i pucken men det blir ofta för dåligt pucktempo då han hela tiden söker den där avgörande passningen. Tycker att han kan passa snabbare och få mer rörlighet. Saknar också backskott så det blir lite variation.
ALLA motståndarlag styr vårt PP så att Pettersson står med klubban vänd mot sargen(inte kan skjuta) liksom i sarghörnet. Tänk om vi hade en rightskytt med bra skott som vi kunde ställa på hans position...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer