Nougath: Det blir lite svårjobbat när Dahlén ska ha pucken på direktskott och Forsmark inte kan lägga EN enda puck på bladet. Tror han passade Dahlén 4-5 gånger och på inget av passen kunde kan skjuta direkt.
{10774}: Vi borde ha Kapanen mer delaktig i pp. Skjuter bäst av alla. Direktskott han och Hartmann bäst
Nu söker vi Dahlen hela tiden och han har inte gjort mål på ett tag i pp tar lite för läng tid på sig sikta lägga upp dragskott. Våga ändra taktik i pp!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer