Ida håll vi tumm för att " SHERIFFEN " ä mä å städ unn LHC i vårt territorium 💪💪💪 Enligt samtal mä hanns far imorse så var dä hoppfullt 🙏🙏🙏 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Helg å hemmabaren öppna kl 10 mä bolage ida å Lönnå på högsta på Grammofon 🔥🔥🔥☀️☀️☀️ Ge oss FRID å VINN ikväll å behåll KVARTENFINALPLATS 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Enligt samtal mä hanns far imorse så var dä hoppfullt 🙏🙏🙏
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Helg å hemmabaren öppna kl 10 mä bolage ida å Lönnå på högsta på Grammofon 🔥🔥🔥☀️☀️☀️
Ge oss FRID å VINN ikväll å behåll KVARTENFINALPLATS 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏