1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834267

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Olli Hahl: Jag mår dåligt av att se detta. Inget kuggar i. Inte ens i 1a perioden när vi brukar kunna spela in your face hockey lyckas vi skapa något.

Det är en SKITPERIOD av Timrå! Ser redan nu att det lär bli förlust ikväll. När det gäller som mest.

Linköping är inte ens bra och spelar inte bra. Sedan sätter de den chans de får. Jag kräks.

Losers är de hela gänget. Går ner sig mentalt så fort de släpper in ett mål

Timrå skulle kunna vinna SM guld om de spelar som bäst. Nu viker de ner sig. MÅR ILLA!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer