Olli Hahl: klarat man inte av att hitta glöden och vända underlägen i matcher så har man inget i ett slutspel att göra..... tyvärr Man hade stor tilltro till årets stjärnlag samt ny spännande tränare men känns ty bara pannkaka av allt...... Verkar bli ännu en vaskad säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man hade stor tilltro till årets stjärnlag samt ny spännande tränare men känns ty bara pannkaka av allt......
Verkar bli ännu en vaskad säsong.