Rallarn: Har inte haft Hs ikväll men nu jävlar blir de besvärligt för Mordor på lördag (hoppas jag) !!🤬🇺🇿😎
Inlägg: 2834539
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
JonteD: Allvarligt. Att inte, i detta läge, kunna slå Linköping på hemmaplan… Noll mål på 60 min.All normalitet är sett i ur spel. Jag skiter i allt och är nöjd med att det är fredag imorgon!! 🍻🍻🍻
+ 3