Rallarn: ÖÖÖÖÖRNN, ÖÖÖÖÖÖRN, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN fan jag varvar sönder motorsågen ikväll. Vad gör den där jävla finn-jesus i båset då? Står som en jävla Perra fågelholk kopia. Får Ante att framstå som matchcoachernas-matchcoach. Freddan kom tillbaka, allt är förlåtet. Nu ska jag hålla käft till imorgon för nu är det affekt känslor deluxe. Behöver jag säga att alla andra resultat gick åt helvete också. Förväntar mig NOLL poäng i derbyt dessutom
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
fan jag varvar sönder motorsågen ikväll.
Vad gör den där jävla finn-jesus i båset då? Står som en jävla Perra fågelholk kopia. Får Ante att framstå som matchcoachernas-matchcoach.
Freddan kom tillbaka, allt är förlåtet.
Nu ska jag hålla käft till imorgon för nu är det affekt känslor deluxe.
Behöver jag säga att alla andra resultat gick åt helvete också.
Förväntar mig NOLL poäng i derbyt dessutom