Banal: Som sagt. Det måste ske total makeover på backsidan till nästa säsong. Med tanke på att vi tappar Hållander. Så måste vi bygga mer av en lagmaskin istället.
Eronen, Näkyvä och Koivisto tackar vi för trogen tjänst. Vi behöver få produktion istället för att spela 0-0.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eronen, Näkyvä och Koivisto tackar vi för trogen tjänst. Vi behöver få produktion istället för att spela 0-0.