1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834673

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
FrOllik: Som jag har sagt hela tiden. Skönt att vissa andra ser det också

Eriksson är en talang, men är tyvärr inte mogen än att bära en 4e kedja som center i SHL. Vi blir som du skriver nedpressade varje gång 4e kedjan är inne nu. Det håller inte.

Om vi vill ha några som helst ambitioner och chanser att gå långt i år bör man bänka Eriksson och spela Boyce som center och in med Oliver Johansson i 4e samt Walli

Spela Lundmark med Pääjärvi och Lander. Då har vi som störst chans

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer