FrOllik: Som jag har sagt hela tiden. Skönt att vissa andra ser det också
Eriksson är en talang, men är tyvärr inte mogen än att bära en 4e kedja som center i SHL. Vi blir som du skriver nedpressade varje gång 4e kedjan är inne nu. Det håller inte.
Om vi vill ha några som helst ambitioner och chanser att gå långt i år bör man bänka Eriksson och spela Boyce som center och in med Oliver Johansson i 4e samt Walli
Spela Lundmark med Pääjärvi och Lander. Då har vi som störst chans
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eriksson är en talang, men är tyvärr inte mogen än att bära en 4e kedja som center i SHL. Vi blir som du skriver nedpressade varje gång 4e kedjan är inne nu. Det håller inte.
Om vi vill ha några som helst ambitioner och chanser att gå långt i år bör man bänka Eriksson och spela Boyce som center och in med Oliver Johansson i 4e samt Walli
Spela Lundmark med Pääjärvi och Lander. Då har vi som störst chans