1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834684

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
{10774}: Tror Eriksson har ganska små chanser i nuläget att ta en plats i NHL. Vad gör han som är bättre än Kapanen t.ex? Den enda NHL-mässiga spelaren vi har i nuläget är Hållander

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Labban: Eriksson är inte bättre än Kapanen så klart men OJ har fått sina chanser, hans utvecklingspotential ser just nu ut som noll och inget. Han har inte tagit några kliv alls i sitt spel sen vi gick upp. Jag säger bara som jag tror att det är och jag tror OJ gjort sin sista säsong i Timrå. Eriksson är tidigare i sin utvecklingskurva, uppenbarligen måste man se något i honom. Men som sagt, jag tror det är 90% politik.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer