JonteD: Ja såklart han är en grym spelare. Men saknar desperation när vi ligger under från Dahlen och många fler. Det behöver inte va så snyggt jämnt. Gör nåt oväntat, va fan in och grisa in ett mål nån gång.
Vi kan ju aldrig vända ett underläge, eller komma med en stark push i slutet av matcherna även fast det bara skiljer ett mål. Det är ju inte som att det är kört direkt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan ju aldrig vända ett underläge, eller komma med en stark push i slutet av matcherna även fast det bara skiljer ett mål. Det är ju inte som att det är kört direkt.