OlliJanne: Haha... Jo den kommer bli episk om man inte ens blir 6a...och ryker i ett play in .visar väl isåfall på hur proppmätt våra återvändare är på framgångar...de Sitter i badtunnan, röker cigarr och pimplar vin .. Mentalt är Hållander och Kapanen redan inNHL..och Dalle nånstans i alperna .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mentalt är Hållander och Kapanen redan inNHL..och Dalle nånstans i alperna .