OlliJanne: Ja som dom spelar nu blir det inte Topp 6. Alla förutom Juel verkar vara helt ointresserad av att spela hockey. I kväll blev även jag jupt besviken på laget. Sämre inställning har jag sällan sett, verkar inte vara någon som är intresserad av att komma Topp 6. Har själv spelat fotboll, har jag varit så ointresserad när jag spelade, har jag blivit bänkad omgående.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja som dom spelar nu blir det inte Topp 6.
Alla förutom Juel verkar vara helt ointresserad av att spela hockey. I kväll blev även jag jupt besviken på laget.
Sämre inställning har jag sällan sett, verkar inte vara någon som är intresserad av att komma Topp 6.
Har själv spelat fotboll, har jag varit så ointresserad när jag spelade, har jag blivit bänkad omgående.
BARA TIKARE