1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2834777

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
solbacken: Det är alldeles för mycket upp och ner och sämst när det gäller i årets Timrå....man är väldigt bra att spela i medgång ..Betydligt sämre när det går emot, tex när man släpper in första pucken ..man är även dålig att förvalta avslut numera..sånt som tidigare på säsongen suttit i kassen sitter inte längre..långsamma PP.osv. skulle väl säga att det mesta är mentalt på något sätt.
Nu tvingas man spela två måstematcher .för att ens ta en top 6
6...talar inte så mycket till timrås fördel som det ser ut .

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Karlsson74: Vi har kunnat vända förluststreaker tidigare i år. Flera ggr till och med. Frågan om vi klarar det denna gång. Derbyt kanske blir matchen som vänder allt till något positivt igen? Hoppas det iaf för nu ser det väldigt mörkt ut. Det blir alltid som mörkast innan det blir ljusare igen. De måste dock komma över det mentala vad det än beror på. Professionell hjälp verkar behövas. Är man seriösa tar man in sån hjälp. Men det är inte jag som bestämmer tyvärr.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer