1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836476

Sv: Apropå nånting...
Labban:

Fast Juel ger oss alltid chansen att vinna. Han hade inte släppt in mer än 3.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dä finns ETT halmsrå tä kvartsfinal änn!!
Vinn vi mot Väcksjö å Malmö slå Röggle....
Malmö måst vinn för att nå åttondelen...
Hopp på MIRAKEL på tirsda!!
Las Ketchup effekten ...
FORZA TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT OCH I MED Å MOTGÅNG ALLTID 💪💪💪
TÖM Å GLÖM RABBUSLINGAR VI KOMM IGEN 👌👌👌
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1736609456119_KcLgTXiur7CEE2Q.jpg


Sv: Apropå nånting...
The great one: Ok, synd du inte stod i båset med spåkulan och visade den för Jokinen då.

Sv: Apropå nånting...
The great one:Hade domarn tagit utvisning 3 sekunder innan 1-0 så hade inte 2-0 kommit några minuter senre å matchen hade varit i levande för Timrå.

Små marginaler som domaren får ta på sig.

Sv: Apropå nånting...
Alldeles för svaga karaktärer i laget.

Sv: Apropå nånting...
The great one: obegripligt att ta ut honom idag

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer