Otroligt svårt o spela in your face hockey när merparten inte åker skridskor eller tar jobbet. Vi dräneras på energi o blir överspelade och får inget betalt. Dessutom blir luckorna enorma bakåt.
Finns en liten men ändå möjlig chans på plats 6 om vi tar oss samman mot Växjö. Låt vara att vi är beroende av andra lag, men en chans o visa att vi är bättre än vad vi visat på slutet
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Finns en liten men ändå möjlig chans på plats 6 om vi tar oss samman mot Växjö. Låt vara att vi är beroende av andra lag, men en chans o visa att vi är bättre än vad vi visat på slutet