1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836569

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Ja alltså, min mening är inte alls att kasta Dahlén under bussen. Det är fler som måste kliva fram. Bara det att han är aktuell att eventuellt behöva ersättas.

Men jag tror att han kan få bekänna färg även i Schweiz. Spelare av hans karaktär och löneanspråk ställs det väldigt höga krav på. Speciellt som importspelare.

Jag tror inte att Jokinens spelfilosofi är fel i grunden. Bara kanske mest att vi har ett lagbygge som inte är kompatibelt med just det.

Även om jag tror att en bättre byggs backsida kommer att balansera upp det ännu bättre än nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer