Nougath: Jaha du och Otto är dom som tydligen har utan att bli avstängda dom vidrigaste komentarer om våra spelare förlåt Jonathan som är den bäst betalda och som inte syns elr gör mål varje match men jag kommer att ta bort mig från boken därför att de blir för mycket för mig att kunna svälja av hat mot min kompis bara för att han har hög lön!! Jag tror inte att ngn kommer att sakna mig för jag är inte tillräckligt brutal mot laget i mina komentarer!! Signing out!🇺🇿
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer