1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836821

Sv: Apropå nånting...
Vårat hopp står till att Växjö vill ha Leksand i åttondelen och att de kör en läggmatch samtidigt som Mif tar 2 pinnar i Skånederbyt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag är så oerhört besviken på det här trötta förlorarlaget. Säsongen får gärna ta slut, jag hade hellre tagit ingenmansland än åttondel men förhoppningsvis inbringar det några slantar i kassan att åtminstone få en hemmamatch till. Jag har lovat mig själv att aldrig någonsin nämna SM-guld, eller ens SM-final, i samband med Timrå IK. Jag kan inte ändra mitt nick här förrän januari nästa år men jag är iaf oerhört glad att jag inte köpt nån Olli-merch. Han kan halsa sitt jävla rötjut i hottubben.
Fan. Jag har lust att avregga mig och regga ny användare bara för att bli kvitt skämsnicket.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer