Peja: Jag tror inte det här laget är bra nog för att ta sig till kvartsfinal via play in, möjligtvis att vi går till kvartsfinal via avslutningen här i seriespelet men längre än så blir det inte.
Backmål under säsongen, där måste vi verkligen steppa upp nästa säsong. Hoppas Kapanen kan hitta någon likt Lassi Thompson i Malmö, han hade ju inte direkt några superstats i AHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...