1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2837010

Sv: Apropå nånting...
Peja: Jag tror inte det här laget är bra nog för att ta sig till kvartsfinal via play in, möjligtvis att vi går till kvartsfinal via avslutningen här i seriespelet men längre än så blir det inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Backmål under säsongen, där måste vi verkligen steppa upp nästa säsong. Hoppas Kapanen kan hitta någon likt Lassi Thompson i Malmö, han hade ju inte direkt några superstats i AHL.

Brynäs: 37st
Malmö: 32st
Skellefteå: 30st
Rögle: 30st
MoDo: 30st
Frölunda: 28st
Färjestad: 28st
Örebro: 27st
Växjö: 25st
Luleå: 23st
Linköping: 22st
Leksand: 19st
HV71: 14st
Timrå: 11st

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...