0tto: Den där statistiken såg inte rolig ut. Det bör fördelas om resurser till backsidan nästa år. Vi bör göra oss av med alla finnbackar. Finns nog risk att Erixon spelat färdigt, och Melander får nog söka sig vidare.
Nougath: Ja! Med lite mer spelskickligare backar så kommer vi även att kunna spela oss ur situationer i egen zon på ett bättre sätt, lagen kommer inte våga checka lika hårt som dom gör nu då dom riskerar att bli bortspelade. Samt att vi kan få till bättre uppspel. Inte bara målen som tillkommer. Brynäs är ett bra exempel på vad en bra backsida kan bidra med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer