{469}: Samtidigt är det lite konstigt. Det är 3 lag som släppt in mindre antal mål än Timrå. Sedan är det 3 lag som gjort mer mål än Timrå. Konstig utveckling, enligt detta borde vi ligga bättre till i serien. För dåliga spelvändningar från backar är kanske en anledning, annars verkar det mesta vara ok.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samtidigt är det lite konstigt. Det är 3 lag som släppt in mindre antal mål än Timrå. Sedan är det 3 lag som gjort mer mål än Timrå. Konstig utveckling, enligt detta borde vi ligga bättre till i serien.
För dåliga spelvändningar från backar är kanske en anledning, annars verkar det mesta vara ok.
BARA TIKARE.