1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2837416

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Stort avbräck i Hållander, eran bästa spelare denna säsong enligt mig.

Vilka vill ni helst ha i en eventuell åttondel? Leksand? ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Vi tar gärna Leksand i åttondelen som vi har 4 vinster mot i år :) Det gör nog kanske Växjö också så lagen ikväll kanske försöker spela på resultat. Kan bli en konstig match isf. För att sedan sluta med att vi åker ut mot Leksand som börjar hemma och har allt att vinna mot oss :)

Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Ja Hållander tillsammans med Juel. Helt ärligt så ja. Av er, Örebro el Malmö är nog känslan hos de flesta av oss att ni passar oss bäst 😊

Sv: Apropå nånting...
STÅ UPP FÖR TIMRÅ IK I VÅTT OCH TORRT OCH I MED Å I MOTGÅNG Å MÄ VICKET JÄVLA LAG VI ÄNN STÄLL PÅ IS 💪💪💪
KROZZA VÄCKSJÖ IKVÄLL 🏒🥅🏒🥅🏒🥅
KVARTSFINAL Ä I SIKTE 💪💪💪
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR VI SES 🥳🥳🥳🍹🍹🍹
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1732614329222_7Hp0aoPDWYCCmpQ.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...