tjobba: Tja kan historien upprepa sig negativt så borde den ju kunna göra det positivt. Förra säsongen sjunker vi ihop och tappar top 6, förr förra säsongen håller vi på att göra samma men ett mirakel i sista omgången räddar oss.
Ikväll vet vi vilken del av historien som kommer upprepa sig. Den tråkiga från 23/24 eller miraklet från 22/23.
Hoppas kan man alltid och det är ju fan ens plikt att göra men mest troligt sitter man väl här med motorsågen efter matchen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ikväll vet vi vilken del av historien som kommer upprepa sig. Den tråkiga från 23/24 eller miraklet från 22/23.
Hoppas kan man alltid och det är ju fan ens plikt att göra men mest troligt sitter man väl här med motorsågen efter matchen