Ska dit ikväll, inga kompromisser, inga läggmatcher. Segra, fast vafan förlora och kanske få bättre läge. Är jävligt kluven. Kan ju inte hoppas på Timrå förlust. Eller?
Ett moraliskt dilemma i full klass med de stora frågorna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Segra, fast vafan förlora och kanske få bättre läge.
Är jävligt kluven.
Kan ju inte hoppas på Timrå förlust.
Eller?
Ett moraliskt dilemma i full klass med de stora frågorna.