1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2837602

Sv: Apropå nånting...
Förutsatt att ryktena om feber stämmer, så är det väll jävligt riskabelt att spela Hållander ikväll? Vem fan hinner bli febersjuk och frisk (matchredo) på 2. 5 dagar? Aldrig hört talats om ett så snabbt sjukdomsförlopp…
Inte bättre att vara hemma och försöka bli helt återställd innan torsdagen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
BaraTikare: Förstår heller inte paniken med att få ner Hållander om han precis blivit feberfri. Det verkar ju gå rägt rejält smittsamma influensor runt om nu. Där folk blir rätt däckade. Varför riskera att smitta ner halva laget liksom. Och i vilket skick kommer Hållander vara i ens?

Sv: Apropå nånting...
BaraTikare: Håller helt med, och ta in han i truppen nu så är väl risken att det drar igång en jävla smitta i laget igen inför ett eventuellt Play-in ganska stor.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer