1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2838150

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Labban: Vi får möta Örebro som det ser ut va? Jahopp. Tack för den här säsongen i så fall!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Snälla inte Örebro. Vi har iofs en revansch mot dom att utkräva för uttåget i 7e match för 2 år sedan

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Förlorar vi efter fult tid (0 poäng) går Växsjö förbi oss. Vi slutar åtta och ställs just nu mot Leksand i Play-In. Finns inget fel i världen med det!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: bara plocka fram popcornen och njuta av alla filmningarna då

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Hur fan kan man slarva bort det läge man hade med tio matcher kvar?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer