1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2838604

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Zäta75: Skiter i om vi torskar 4 raka nu. Nu skall jag njuta av kvartsfinalsspel. Minst 2 hemmamatcher med fullsatta läktare. Bra klirr i kassan!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Vilken otroligt osannolik glädje det här blev då. Skönt att få avsluta med en seger, hoppas nu att laget kan få bränsle från det här och ge slutspelet en rejäl chans. Känns som att det här räddade säsongen lite, i slutänden lämnar vi grundserien med hedern i behåll kan jag tycka.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Vilket maxflyt! Underbart!

plus att vi slapp fbk.

Viktig vinst också!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: ja nu ska jag bara sitta å vara så där facebookgruppspeppig resten av säsongen.

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Surt att vara leksing idag tänker jag

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer