Kåge: Gävle i Norrland, ja. Norrlandsmästerskapen i diverse sporter inkluderar lag/spelare från Gävle och Sandviken. Då är det 4 norrlandslag topp 6, bara Modo som missat.
Minst 2 hemmamatcher nu med klirr i kassan. Och ger oss i alla fall runt 25-30% chans mot Frölunda. Sist men inte minst får vi se Råååågers härliga uppsyn en sista gång innan han drar till alperna. - Hånleendet - Rödfejan - Upprörda rynkande pannan - Silvertejpen i paysintervjun Låt showen börja.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer