1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2838670

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
bar mofftak: Tror vi nog har med oss lite respekt sen sista mötet. Det gör ju ingenting om ett gäng av de där 11 saknade spelarna inte är helt kuranta till kvarten heller....

Vi har revansch att utkräva sen Lundqvist i kassen var en Fantom.

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Tror inte Frölunda och Roger jublar över att få Timrå i kvarten direkt. Vi har goda minnen spelade ut som senast 4-1 hemma. Blir en rolig matchserie. SkrikPatrik kommenterar och Roger röd i ansiktet

Roger Hallå! Roger Hallå! Roger Hallå! 😃😃😃 Vi kommer få höra den igen var så säkra

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
{469}: Säsongen 2002-03 är länge sen nu. Frölunda har inte alls samma klass i någon del i laget. Nu är nu. Tid för hämnd...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer