1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2839380

Sv: Apropå nånting...
OlliOlla: Stormakten Timrå IK..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
modomille: Du förnekar dig inte du… Trots att Modo är klappkassa och förbereder sig på kval så ska du vara inne i andra lags böcker och försöka trolla och provocera.

Man kan ju tycka att du borde ha andra saker att oroa dig för än om Timrå lockar till sig talanger utifrån. Såsom:

- Ni har seriens sämsta sportchef
- Ni har en tränare som inte lyckats sätta ett försvarsspel på 2 hela säsonger.
- Ni är en skada på Lehtinen ifrån att vara klara för HA. Vad tror du Blomqvist kommer säga? Play dirty! Han kan ju lätt offra Ignberg-Nilsson att köra över Lehtinen.

Förresten, om ni åker ur, bussar ni eller tar flyget till Vimmerby då?…

Sv: Apropå nånting...
modomille: Gråt också

Sv: Apropå nånting...
modomille: Ja? Frågor på det?

Sv: Apropå nånting...
modomille: Fokus på kvalet nu så blickar vi fram emot kvartsfinal!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer