Efter välbehövt speluppehåll, så plöjer vi ner "fiskrenset" med 4 raka! Tror vi har stor chans att ta oss ända till final i år. Vi har ju varit jävligt bra efter speluppehåll på senare tid. Om vi klarar semi vill säga? Får vi Brynäs i final så tror jag på Guld. Luleå kan också gå, men tror det blir svårt. Färjestad, nej då är det nog kört.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror vi har stor chans att ta oss ända till final i år.
Vi har ju varit jävligt bra efter speluppehåll på senare tid.
Om vi klarar semi vill säga?
Får vi Brynäs i final så tror jag på Guld.
Luleå kan också gå, men tror det blir svårt.
Färjestad, nej då är det nog kört.