1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2839894

Sv: Apropå nånting...
Är man taskig om man hoppas att Hållander är lika osynlig i NHL som med landslaget? Och att kapanen inte tar någon plats precis som sin förra sejour over there! Att dom liksom måste komma tillbaka ett par år för att utvecklas....🫣

Jag kan på ett villkor önska dom lycka till där borta!
Och det är att dom rundar av med ett SM-Göld innan dom drar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gooode: Hållander har ett sånt stort hjärta för den här klubben så jag är övertygad om att han spelar sin bästa hockey i den rödvita tröjan! Sedan att det är frestande att prova på spel over there, det förstår jag! Men det är här han hör hemma, och är som bäst!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer