Man skulle kunna prova med en blåslampa,så kanske det blir lite fart under rören på grabbarna,men annars är nog en hjärndoktor bra . Eller innan spelarna går och lägger sig kan dom intala sig själva att dom inte är rädda och att dom törs gå rakt på mål istället att slösa tid i de förbaskade sarghörnen. Kom igen Timrå IK ni har rest er förr KOM IGEN NUUU!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Eller innan spelarna går och lägger sig kan dom intala sig själva att dom inte är rädda och att dom törs gå rakt på mål istället att slösa tid i de förbaskade sarghörnen.
Kom igen Timrå IK ni har rest er förr KOM IGEN NUUU!!!